22 maj 2017

Nytt grannskap.

Slänger in ett litet inlägg för att berätta att vi fr.o.m i lördags bor i nya huset och vilken känsla det är! Så himla underbart!

I lördags hade vi hyrt en Uhaul och körde iväg de större möblerna från lägenheten och i söndags städade vi ur lägenheten från topp till botten. Vi är så trötta och slitna efter helgen och jag avskyr verkligen att flytta, men överlycklig att slippa lägenheten..

Imorgon har jag bokat in en sk. walk through av lägenheten, så att de kan se att vi städat och inte lämnat något kvar. Jag funderar på om jag ska tvätta en maskin kläder när jag ändå är där eftersom vi inte får nästa lass möbler förens på fredag innehållande vår älskade tvättmaskin och tumlare.





En varm morgontur i kvarteret.

2 kommentarer:

  1. Håller med dig, att flytta är det mest slitsamma som finns! Skönt att ni har det bakom er nu. Ser så mycket fram emot att hälsa på er i höst!��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag sa till Ken att jag ALDRIG vill flytta igen haha. Det är verkligen ett slitsamt kapitel för sig, men vi är glada över att äntligen vara på plats och ser naturligtvis fram emot ert besök.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)