7 juli 2014

Besök hos tandläkaren...igen.

Fasiken också! I ca. 5 dagar har jag känt av en tand, där jag tidigare har en lagning.

Jag ger mig tusan på att hålet har kommit tillbaka för det känns inte 100 i tanden om jag säger så...

När jag var på min absolut underbara dental cleaning för inte så länge sedan, så såg tandhygienisten ingenting ovanligt med mina tänder, men nu har det börjat kännas lite i ena tanden. Så himla typiskt.

Jag ringde till en annan Dental Clinic idag än den jag brukar gå till, för att få en second opinion och de skulle höra av sig imorgon förmiddag med tid och pris.

2 kommentarer:

  1. Bra att ta det säkra före det osäkra och kolla upp om det känns konstigt. Bra också att köra second opinion. Hoppas det ordnar sig snart.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med och följer magkänslan. Jag fick en tid imorgon bitti.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)