22 september 2013

Fruhippa.

En dagstur till Karlstad igår som förvandlades till en fruhippa för mig. 

Eftersom det inte fanns tid för någon möhippa, så blev det en fruhippa istället och jag har världens goaste vänner som gav mig en dag att minnas för evigt.


Dagen började med en mysfika på Espresso House och sedan gick vi vidare mot frisersalongen Jacobson&Schmid där 45 min underbar fisk-spa väntade.


Jacobsob&Schmid


Första gången för min del och det var så avkopplande. 

  
Vackra Karlstad, Klarälven och tur med vädret.


Efter skumpa och avkoppling på spa var det dags för nästa stopp som blev vid Nails for you och underbar manikyr.


Middag på Mezze som var en turkisk restaurang. Supergod mat och jag valde Tavuk Sis - Kycklingspett med ris, grillade grönsaker och vitlöksyoghurt.


Det kittlade ordentligt under fötterna, men det var toppen och vi hade det såå bra.

6 kommentarer:

  1. Jag såg det på Insta hos dig och Penny, MYSIGT!!
    Fruhippa låter trevligt också.
    Inget nytt under solen vad gäller din immigration hit? Alltså hur kan det vara så segt?
    Önskar dig ALLT gott!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vart så överraskad och jag vart ordentligt bortskämd av töserna! :) Underbart!!
      Fortfarande nada på immigrationsfronten och det börjar driva oss till vansinne - vi har dock kontaktat dom och de ska återkomma, så inget nytt alltså. Trist för vi längtar så otroligt mycket efter varandra.

      Radera
  2. Klart att världens bästa fru H skall ha en ordentlig hippa! Såå glad att du tyckte om dagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var världens bästa dag som gav mig väldigt fina minnen. Lyckligt lottad att jag har så fina vänner.

      Radera
  3. Så underbart att få en fruhippa. Spännande med fisk spa upplevelsen. Jag skulle gärna testa någon gång. Kittlades det eller hur kändes det? Superfin manikyr. Vilken härlig dag du fick.

    SvaraRadera
  4. Det var en jättefin dag som töserna hade ordnat för mig och fisk-spa upplevelser var häftigt. I början kittlade det ordentligt, men sedan kändes det knappt. Manikyren sitter kvar och jag är väldigt rädd om den :)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)