16 juli 2013

Nautical decor.

Efter snart en månad i USA och ca. 3 veckor i huset så har Ken börjat komma ordning bland alla flyttlådor och saker som ska finna sin plats i huset.

Oj oj vad jag längtar efter att få börja göra i ordning rummen ordentligt tillsammans med Ken. 

Just nu har vi möblemang och ting för att han ska kunna klara sig, men han vill vänta med att åka och köpa inredning till jag kommer dit, hur lång tid det än kan tänkas ta...

Idag hade han varit på en allt-i-allo affär där han hittade nautisk?!? inredning som jag älskar. Hav, fyrar, båtar, fiskenät, rep, ankare och fiskmåsar. 

Tycker det är så mysig och jag kan tänka mig att iallafall ett av rummen kanske kan få det stuket, men vem vet. Det är bara planer än så länge..


2 kommentarer:

  1. Fint! Skulle kanske passa i vår husbåt också, som vi flyttar in i om två veckor ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men vad spännande, hoppas att ni får det bra! :)

      Radera

Skriv gärna några rader! :)