12 april 2013

Weekly update.

Hi guys!

Oj vad veckan har gått fort. Måndag till fredag svischar fram vilket är helt okej antar jag..

Jag har varit så trött den här veckan (vårtrötthet?!) och inte orkat ta tag i bloggen ordentligt, så det blir desto mer på helgen som ni kanske märker.

Kul med all respons om mitt senaste inlägg om Förenade Arabemiraten! Del 2 kommer imorgon :)

Förutom jobb och lite träning så har det blivit ett par samtal med Ken och vi längtar så mycket efter varandra. Usch och fy för distans..

iMessage har tyvärr!! krånglat en tid och ställt till det för oss, vilket gör att vi bara kan ringa via Skype som dock är blockat från hans sida, men jag kan ringa till basen...snurrig och irriterande värre. Kan vi får mer motgångar nu?!?

Skönt ändå att få höra hans röst iallafall. Bättre än inget. Nice att det är fredag igen och jag avslutade en tröttsam arbetsvecka med en stund hos frisören.

Trevlig fredag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)