26 februari 2012

What happens if I push this button?

Snart dags att kolla in årets Oscars gala live på tv för första gången, men vi får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna.

Igår var jag ute och övningskörde lite och det gick bra, men jag var jättenervös över att ge mig ut i trafiken här.

Som nämnt i tidigare inlägg, så fick jag en bil av Ken i födelsedagspresent förra året och jag har helt glömt alla funktioner i bilen.

Det kändes som om jag trycker på fel knapp så kommer jag att bli catapulted out of the car.

Som tur var, så kom Kens bror till undsättning då han tillsammans med Kens pappa hämtade bilen på Manhattan och körde den tillbaka till Montgomery förra året.

Idag har jag varit på Bath & Body Works, Aeropostale samt Old Navy och shoppat loss lite. 

Det är underbart att vara tillbaka igen, men med en stor saknad av min man förstås.

Födelsedagspresenten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)