25 februari 2012

Waking up in Sweet Home Alabama.

Vaknade faktiskt och är ganska fräsch med tanke på gårdagens flygresor.

Allt gick bra och jag hade en trevlig reskamrat mellan Amsterdam och Atlanta, så resan gick bra.

Immigration och ny incheckning av väska gick väldigt smidigt och jag tror aldrig i mitt livs historia att jag har haft en sådan lätt resväska med mig till USA. Inte ens 20 kg. Nytt rekord.

Vid Montgomery's flygplats väntade hans mamma och pappa och de hade överraskning till Ken och mig i form av en bröllopsgåva. 

En stor canvas tavla med en av våra bröllopsbilder. Den kommer att bli perfekt i vårt vardagsrum.

Idag ska jag installera Office:Mac på min laptop och inhandla lite kollegieblock till veckans pluggande.

I helgen tror jag inte att det blir så mycket eftersom hans bror och syster kommer hit om en stund och de stannar bara över helgen.

2 kommentarer:

  1. Vad gulligt av dem, en bröllopstavla är verkligen roligt att ha. Ska du bo hos svärföräldrarna nu medan du är där alltså? Lycka till med pluggandet!

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin present!=) Du har verkligen gulliga svärisar!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)