22 juni 2011

Kan inte sova!!

Jag hatar Jet Lag!

Har vaknat vid 4am varje morgon nu..ligger och lyssnar på a/c och smattrandet ifrån fönstret, det har regnat större delen av natten.

Jag har vänt och vridigt på mig hela natten och nu på morgon timmarna har jag surfat runt bland bloggar, kollat feacebook och hur det går med Kens ankomst till Atlanta..

Jag erkänner att jag ÄR nervös över att få se Ken igen...shit det har verkligen gatt 6 månader.
Kens syster är här och hans bror kom från Tuscaloosa sent igår kväll, sa nu ar hela familjen samlad och vi ser fram emot Kens ankomst! Men mest jag :)

Ttyl

3 kommentarer:

  1. Härligt att du är framme nu, ha en underbar semester med Ken :)

    SvaraRadera
  2. Aaaaaah vad underbart att aterforenas med din alskling!!!
    Jag hade ocksa varit nervos! =)

    SvaraRadera
  3. Hejsan!
    Jag har ramlat in på din blogg för några veckor sedan. Bor själv i USA med min man (sedan en månad!) och känner igen mig i allt du skriver. Var själv ifrån honom i 10 månader för några år sedan.
    Jag har också en amerikansk laptop men använder åäö som du ser. Gå in på den här länken så visar den hur du ändrar. Det är väldigt enkelt!
    http://www.usabloggen.se/2006/02/03/svenska-bokstaver-utomlands/
    Jag kan riktigt känna hur pirrigt det måste vara för er båda nu när ni inte setts på så länge! Se till att njut av varandra riktigt mycket.
    -Astrid (Boston)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)