21 juni 2011

Waking up in the States.

Odd feeeling but so wonderful! :)

Jag vaknade vid 7am imorse och var naturligtvis klarvaken, men ingen annan i huset..Kollade lite mail och facebook innan jag somnade om igen och vaknade 3 timmar senare.

Jag hade dock huvudvärk när jag vaknade, men efter lite frukost och några gallon vatten senare så mådde jag mycket bättre.

Idag har vi uträttat lite ärenden på förmiddagen innan vi åkte till Golden Corral för lite lunch, sedan fortsatte jag och Kens syster vidare för lite shopping pa Victoria's Secret och Areopostale. Gillar att dom har rea i stort sett överallt nu! :)

Nu på eftermiddagen blev jag tröttare än tröttast, men en 5-hour Energy och en vanilj Frappuccino hjälpte lite..

Imorgon bitti vid 9 anländer Ken och jag längtar hur mycket som helst!!

Och jag kan tillägga att vädret här inte är att leka med...fy f..n vad varmt och fuktigt det är. Värre än Abu Dhabi under sommaren.

2 kommentarer:

  1. Fick ni åskvädret i eftermiddags, iiih!!

    SvaraRadera
  2. Oh vad underbart, härligt att ni snart får vara tillsammans igen <3

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)