23 juni 2011

USA update

Efter 3 dagar, så har jag äntligen börjat sova lite längre om morgonen..not bad huh? :)

Ken ankom till Montgomery från Dubai i onsdags morse och det var helt underbart att se honom igen.
Hela hans familj var här och jag tror han blev glad över att se alla igen..

Nu i dagarna har vi varit och handlat lite smått och gott(på bland annat Wallmart, Publix och jag maratonade igenom Aeropostale)och vi har hunnit med Olive Garden och Starbuck's ett par ggr..hade nästan glömt bort hur mycket man äter ute här :)
Men det är underbart att vara tillbaka.
Idag skaffade vi också nya simkort från T-Mobile, så jag kan hålla mig uppdaterad via mobilen också.

Imorgon ska vi till Atlanta och shoppa loss och det ser jag fram emot..
Vi har också bestämt oss för att göra en liten familjetripp till New Orleans i mitten av Juli och det ska bli så roligt!!

Idag var vi också till Enterprise och började tömma och rensa ut vårt förråd inför flytten till New York och jösses vad saker vi har att sortera, så vi hann inte med allt idag.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)