9 april 2017

Mamma/dotter dejt på IKEA.


Hej fina vänner och trevlig söndag!

För lite över en vecka sedan åkte jag och Everest på en liten dejt till Moderskeppet IKEA. Planen var att vid besöket köpa svalare täcken (hej hej sommarvärme) och även köpa nytt täcke och lite nya haklappar och tallriks-set till Everest.

Jag var lite nervös över att köra dit själv, då Ken oftast brukar köra dit tidigare gånger, men jag tog tjuren vid hornen och åkte dit innan lunch och all trafik. Det gick hur bra som helst och jag var verkligen stolt över mig själv. Madeleine vs Florida Traffic 1-0.

Till lunch slog vi till på stort och tog en korv-combo med läsk. Smakade riktigt bra. Vi strosade runt på IKEA ett tag och fick tag på det vi skulle, betalade, köpte på oss lösgodis och choklad innan vi åkte hem igen.

En fin dag och kul att se Everest springa runt och leka med barn i hennes ålder, på barnavdelningen.

Kram!



 

2 kommentarer:

  1. Skönt att det gick så bra att köra - heja dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kände mig jättestolt! Trafiken är lite mer hetsig än Texas, men vi tog det lugnt och fint..

      Radera

Skriv gärna några rader! :)