27 februari 2015

Snow day, we meet again.

Ja, men då kör vi en omgång till med snö och is .. började tidigt i morse och håller fortfarande på.

Jag skulle ha börjat jobba vid 12 idag, men Ken ringde mig och sa att väglaget var under all kritik samt att det skett en hel del trafikolyckor och att jag inte borde bege mig ut på vägen.

Efter lite avvaktande, så ringde jag till jobbet och det var inte bara jag som inte kunde komma pga. vädret, utan de flesta hade hört av sig plus att museet valde att hålla stängt.

Även skolorna stängde runt lunch,  så..ännu en dag hemma, men det är faktiskt ganska mysigt. Jag har gjort i ordning te och smörgåsar samt tänt ljus i hela huset.



2 kommentarer:

  1. Om det funkar, så är en snow day bara mysig och skön. Stressfri.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag var verkligen en sån dag - härligt!

      Radera

Skriv gärna några rader! :)