12 februari 2015

Argan Oil from Morocco.


God förmiddag på er från Texas! 

Det har varit uppehåll i bloggandet ett tag och mycket beror på att jag verkligen inte har haft något att skriva om .. bloggtorka deluxe.

För ett par dagar sedan kikade jag på en videoblogg från Jenny i Nashville, där hon tipsade om olika produkter här i USA och jag fastande för Moroccan Argan oil och var tvungen att prova.

Mitt hår har blivit slitet och jag har försökt med alla schampoo sorter och oljor med mera, men utan bättre resultat.

Jag gjorde inga mer slingor vid sista frisörbesöket utan tänker låta håret vila och nu har jag även testat schampoo och inpackning från Argan Oil och det känns faktiskt som att håret mår bättre.

2 kommentarer:

  1. Har bara hört positivt om argan oil, så hoppas du blir nöjd! ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag är väldigt nöjd och känner skillnad på håret. Verkligen nöjd med köpet :)

      Radera

Skriv gärna några rader! :)