9 januari 2015

Lite nytt från GAP.

God förmiddag från Texas och trevlig fredag.

Ledig idag, men jobbar extra imorgon p.g.a ett event. Känns som jag jobbat otroligt mycket sista tiden och att det finns inte tid för någonting när jag kommer hem. Tröttsamt.

Mycket tid har kretsat kring att få Linus frisk och hittills verkar det gå åt rätt håll som tur är. Vi ska göra ett besök till PetSmart idag igen, för att köpa mer torrfoder.

I vilket fall...

Jobb, vardagssysslor samt kurera lillfis är väl det som livet kretsar kring just nu .. inte speciellt intressant, men jag fyndade på GAP och klickade hem några toppar som är användbara på jobbet samt en vit skjorta och jag fick en uppdatering från UPS att det ska levereras idag - weeiii!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du blir nöjd med leveransen. Ha en trevlig Margaritakväll! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag väntar fortfarande med spänning på att det ska levereras..och det var SÅ härligt att prata med dig innan :) Jag blir alltid så glad när jag pratar/pratat med dig.

      Radera
  2. Detsamma vännen! ♡ Får bli lite oftare framöver. :-)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)