9 januari 2015

Flat White på Starbucks.

Efter ett mycket trevlig samtal med Jenny, så gav jag mig iväg på lite ärenden. 
Först ett besök på PetSmart, där Linus fick följa med in och lyckades charma alla som vanligt.

Sedan vart det ett sista stopp vid Target, där jag först testade en Flat White på Starbucks, för att sedan botanisera runt bland hyllorna inne på Target - så mycket att titta på. Älskar't!



Jag stannade till vid hyllan för krämer/lotions vid utslag. Sista dagarna har jag fått utslag på ena benet som kliar något kopiöst!!
Tur att det bara finns EN MILJON olika salvor att välja bland..

4 kommentarer:

  1. Benadryl funkar bra mot klåda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Perfekt, Annika rekommenderade också den! Ska testa :)

      Radera
  2. Vad är en Flat White?:-)
    Usch för klåda. Hoppas du fick tag på en bra kräm!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är inte som en latte, men gjord med dubbla "shots"av espresso med skummad mjölk .. luddigt, men ungefär så :)

      Radera

Skriv gärna några rader! :)