23 juni 2014

En bit av Sverige.

Heej och glad sommar på er!

Det har varit lågsäsong på bloggen de senaste dagarna, men jag försöker klämma in några inlägg här och där, när tid finns.

Förra veckan var Ken och jag ute på lite ärenden och när vi kom hem väntade en lapp vid dörren att vi missat postkillen som hade ett paket från Sverige till mig!! Gaaah gissa om jag vart irriterad, men dagen därpå åkte vi till postkontoret i Saginaw och där kunde jag motta ett stort blått underbart paket.

Kunde inte hålla mig utan öppnade paketet redan på parkeringen och vart överlycklig av innehållet. Där fanns OLW chips och ostbågar, Marabou choklad, Kondisbitar, ett otroligt vackert kort i bild och ord samt två(!!) paket.

Väl hemma kunde jag öppna paketen och där fanns en Starbucks mugg från Oslo, då jag samlar på dessa muggar, men vi tänkte inte på att köpa dom när Ken och jag var i Oslo sist. Lycka!! I det andra paketet fanns en otroligt chic sjal i korallfärg från Vero Moda. Pinglan från Värmland vet vad jag vill ha och det vart glädjetårar kan jag säga..

Längtar hem, men nu är det inte många veckor kvar :)

4 kommentarer:

  1. Vilken underbar överraskning och vilket drömpaket med massor av godsaker. Förstår att lyckan blev total.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vart jätteglad och det var en sån otroligt fin gest :) Hoppas allt är bra med dig. Mycket vackra bilder på ditt inlägg.

      Radera
  2. Jag var lite orolig där ett tag när det aldrig kom fram och såg framför mig hur tullfolket satt och smaskade i sig godsakerna.;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja jag är otroligt glad att det kom fram utan större incidenter :) Återigen STORT tack, så himla fint gjort av dig.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)