25 november 2013

Instagram updates.

Idag har jag varit och lämnat in lite kläder på kemtvätt samt unnat mig en pedikyr som var underbar.

Men när jag kom hem igen var det precis som någon drog ur kontakten och min energi försvann helt! Lyckades somna i två timmar..antar att det är mycket spänning som släpper..så idag har det inte blivit mycket packat, men det var skönt att få vila en dag.

Anyways..

För att återgå till titeln på inlägget, så kommer jag att försöka uppdatera bloggen de nästkommande dagarna och veckorna, men annars så finns jag på Instagram under madeleine_h :)

6 kommentarer:

  1. Ser fram emot att följa dig på Instagram. Mycket att tänka på och en pirrig tillvaro just nu med mycket nytt som står på tröskeln. Inte konstigt att du blir extra trött. Skönt att kunna ta tillfället och faktiskt sova då du är trött. Helt rätt gjort.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir smidigare att uppdatera via Instagram då vi är på resande fot och ett kul sätt också :) En liten mikroblogg!
      Känner efter gårdagens via att jag har mer energi, så nu är det bara att ta nya tag igen. Ha en fin dag! Kram

      Radera
  2. Vad skönt med pedikyr! En sak som är betydligt billigare här i USA, vilket är kanon :) Så himla skönt att få fötterna ompysslade lite.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer ihåg hur billigt det var att göra manikyr och pedikyr, underbart! Blir garanterat många besök i framtiden :)

      Radera
  3. Inte konstigt om du blir lite trött ibland med allt du nu har att planera och stå i. Skönt att bara kunna vila ibland. Nyttigt.
    Instgram is da shit. Älskar det mediet!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är mycket känslor i farten samt att planera, packa och hålla mycket i huvudet..skönt att kunna ta sig tiden till en vila eller två :)
      Instagram är perfekt och det är roligt att få en inblick i vad alla har för sig.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)