21 augusti 2013

Besök till Hufvudstaden.

Då har jag bokat en resa till Stockholm nästa helg med bästa Penny. Ska bli såå kul och verkligen välbehövligt!

Gör min sista vecka på vårdcentralen nästa vecka och det känns jättetråkigt. Har lärt mig så otroligt mycket på nästan nio månader och tiden har verkligen flugit förbi. Kommer för alltid att vara tacksam för den här tiden.

Nästa utmaning..eller nja jobb blir att gå tillbaka som timvikarie igen, förhoppningsvis inte under så lång tid tills mitt visum blir klart..bättre än inget.

I vilket fall, så har jag mer övertid att ta ut i ledighet - yay!! och ser fram emot en toppenresa till Stockholm nästa helg med massa god mat, fika, shopping och updates vad som händer på USA-fronten.

2 kommentarer:

  1. Att man trivs på jobbet är så viktigt. Hoppas det blir bra med nästa jobb också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att det kommer att bli bra så här sista tiden innan flytt. Jag får sätta mitt eget schema, vilket passar perfekt när det är mycket att stå i. Hoppas dock kunna hoppa in lite extra på vårdcentralen om det skulle behövas..

      Radera

Skriv gärna några rader! :)