22 juli 2013

Helgen i kort.

Sol. Sol. Sol. Underbart, varm och skönt. Helgen har varit toppen!

Lata dagar i solen med familjen med prat om framtiden, USA, framtida besök, iMessage samtal med Ken och mina in-laws - superhärligt.

Nu är det strax dags att bege sig till jobbet. Otroligt vad fort tiden går, räknade ut att jag har 5(!!) veckor kvar av mitt kontrakt och därefter är det lite frågetecken vad som händer..vi får se.

En sak är säker - min längtan efter Ken och USA blir bara större för varje dag och jag längtar så mycket att ord inte kan beskriva det.

Ha en fin måndag och grattis på namnsdagen till er alla som heter Madeleine och Magdalena!

4 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen!=) Och snart har byråkratin vaknat till liv igen efter semesterdvala och då kan jag tänka mig att saker och ting sätter fart.=) /Penny

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! =)
      Vi måste träffas någon helg framöver för en fikadejt.

      Radera
  2. Låter bra det där! MÅ du snart få komma till USA. Tycker att ditt fall tagit så extremt lång tid.
    Otroligt.
    Men snart så får du njuta av alla de affärer som är vardagsmat för oss andra :-) Snart är du här.
    OCH jag tror Texas blir skitbra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Längtar ännu mer nu när jag läser alla fina kommentarer om TX. Jag hoppas verkligen att det kommer att bli toppen och att mitt GC blir klart här inom kort.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)