7 maj 2013

En hint av sommaren.

Är fortfarande mätt sedan gårdagen, men man fyller ju bara en gång om året..frossa!!

Sov dock dåligt i natt och är inte piggelin nu på morgonen - typiskt att jag har stängning ikväll också. Nåväl..jag kommer och ta mig igenom dagen, men det känns som det kommer att bli en mycket(!!) dag.

Vädret är väl något som vi svenskar gillar att prata om eller hur? Löpsedlarna har de senaste dagarna visar att NU ÄR SOMMAREN HÄR, HÖGTRYCK, NU KOMMER VÄRMEN etc...och igår kväll var faktiskt första kvällen som vi satt ute tills 19. Underbart med försommarkänsla.

Idag ska temperaturen kämpa sig upp till 21 grader sägs det och vi får se hur dagen blir.

5 kommentarer:

  1. Ja, om den där sommaren kan bestämma sig för att stanna nu hade det varit bra ;) Våren har verkligen varit seg, to say the least..! Grattis på födelsedagen i efterskott också :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :)
      Jag hoppas verkligen att våren/försommaren är här för att stanna.

      Radera
  2. Ja, det är verkligen sant, så svenskt att prata väder. Men, det inträffar även här :-)
    Ja, vi ska hoppas att du firar din fölsis med Ken ngnstans nästa år. Förhoppningsvis i USA.
    Vad roligt med en ny kamera och allt det andra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också!!Och jag är väldigt glad över nya kameran. Har känts sådär att ta kort med min iPhone hela tiden.. :/
      Ha en bra dag.

      Radera
  3. Hej hopp! skrev en kommentar innan från ipaden men jag vet inte om den kom fram! I vilket fall som helst, stort grattis i efterskott! Hoppas du hade en toppendag och jag håller alla tummar och tår för att Ken är med nästa år! :) kramar

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)