6 maj 2013

Birthday recap

Jag har haft en mycket trevlig födelsedag tillsammans med nära och kära, tyvärr utan Ken igen, men det här lär blir sista födelsedagen utan honom.

Jag slutade till lunch idag, vilket var hur skönt som helst och därefter var det dags att fira med familjen.

Italiensk kycklingsallad till lunch följt av tårta och massa andra godsaker - är sååå mätt.

Vädret var kasst i morse, men vart helt underbar på kvällen och vi satt ute och grillade fram tills 20:30 ikväll.

Jag har fått massa fina vor och jag känner mig väldigt bortskämd. 

Igår tog mina föräldrar med mig till en butik och köpte en kamera som Ken hade pratat med dom om i smyg...min gamla gick nämligen sönder i Thailand. Surprise!

Jag har också fått en otroligt fin present av Ken, men den befinner sig i USA just nu och jag kommer att visa den, då jag kommer dit.

Förutom presenter, så har jag fått fina hälsningar från mina in-laws och naturligtvis från er alla på FB. 

Blir så glad! Stort tack till er alla.



Kamera från Ken
Yoga för nybörjare
Kycklingsallad som var så gott!!

3 kommentarer:

  1. Vad fin han är din Ken!!
    GRATTIS på din dag vännen!
    Ja nu var det den sista i sverige hoppas vi på. Håller alla tummar & tår för er <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag saknar honom såå mycket, men vart väldigt glad över hans present! Tack för hälsningen! Hoppas att allt är bra med dig.
      Ha en fin tisdag!

      Radera
  2. Åh, vad bra med en ny kamera! Men jag blir ju väääldigt nyfiken på vad som väntar på dig i staterna!=)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)