11 mars 2013

God morgon.

Tidigt morgon i mina mått mätt, gick upp redan efter kl 5.
Planen att gå och lägga mig tidigt igår gick åt skogen i vanlig ordning, tror jag somnande efter 23 och jag har inte fått alla timmars sömn som jag behöver. Zzz! 

Hade två iMessage samtal med Ken igår och det kändes bra att få prata med honom, då han precis som mig tycker att det är kämpigt just nu.

I morse var det på med kläder, ut med hundar, fixa frukost och nu hinna uppdatera mig på era bloggar och avnjuta en kopp nybryggt kaffe innan jag strax ska bege mig till jobbet.

Vi hade kallt här i morse -16 grader och jag undrar vad som hände med våren?!

4 kommentarer:

  1. USCH vad trist och tungt ni har det nu, du och Ken.
    Vet inte vad jag ska säga mer än; hang in there.
    Hoppas att han kan komma och hälsa på under en längre period i sommar.
    OCH oj vad detta Green Card sökande är seeeeegt. Det är ju sanslöst.
    Men det är väl bara tålamod som gäller.
    Heja er!

    SvaraRadera
  2. Jag haller med dig. Det ar inte kul nar man planerar for att lagga sig tidigt och sedan blir det inte sa utan man far betala for det nasta morgon.

    Jag hoppas att allt ordnar sig snart for er sa att stressen forsvinner.

    SvaraRadera
  3. Min gamla termometer visade nästan -20° imorse, hoppas den visade fel med tanke på att den är på ålderns höst!!! Vi får hålla tummarna för varmare temperaturer om ett par veckor! =)

    SvaraRadera
  4. Alldeles för lite sömn. Men det är ju så svårt att gå och lägga sig när man tänkt sig :)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)