16 december 2012

Tredje Advent.

Trevlig Advent

6 kommentarer:

  1. Vad fint! Glad Advent till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Trevlig Advent till er också :)

      Radera
  2. Mysig bild. Saknar att fira advent da det inte ar nagon stor grej har borta. Nasta ar far jag nog ta och anstranga mig lite mer och i alla fall inforskaffa en adventsljusstake :)

    Som svar pa din kommentar: Jag har ju inte borjat soka jobb har pa riktigt sa jag vet inte exakt hur det ar. Dock verkar det alltid vara en fordel att namna att man ar svensk i jobbsammanhang, sa det kan nog hjalpa litegrann :) Har ingen aning om hur det ar med nagon slags arbetsformedling faktiskt, men overlag verkar det alltid finnas fler jobb available an hemma i Sverige (kanske for att det ar lattare att sparka folk har??).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket.
      Ser så himla mysig ut från alla bilder ifrån USA nu under jul eller alla storhelger för den delen. More is better :)

      Radera
  3. Glad Advent! Hoppas du mår bättre! kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack detsamma! :)
      Jag är på bättringsvägen, tack o lov..vill inte vara sjuk över julhelgen eller alls för den delen.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)