20 november 2012

Mörka dagar med ljusa minnen.

Idag har jag jobbat, men jag hade en kort dag. Ganska skön start faktiskt.

Det räckte eftersom det var min "första" arbetsdag efter ledigheten plus alla barn som ställde frågor om allt vad universum och vår existens har att erbjuda..

Mamma och pappa har kommit igång med iMessage och FaceTime vilket är perfekt, så att man slipper betala för att prata med nära och kära över hela världen. 
Och päronen tycker att det är hur roligt och fantastiskt som helst. De har smsat med Ken idag..alla tiders! :)

Igår fick vi ett kort från USA och mina in-laws med önskan om en Happy Thanksgiving, jättegullig gjort och väldigt upplyftande nu när vi är deppiga efter att Ken åkt.

Jag har också börjar sortera alla bilder från våra tre veckor och det är m a s s o r av pics både från kamerorna och iPhone. 

Massor av glada minnen som kommer fram. Perfekt en regnig och mörk dag som denna.


Thanksgiving card from the in-laws
The Tube-Hyde Park Corner
Where to go?!
Paris mon amour!

3 kommentarer:

  1. Vilka gulliga svarisar du verkar ha! Att dom skickar kort och tanker pa dig. Hoppas att ni nasta ar kan fira tillsammans i USA, for tills dess ar ni ju redan ditflyttade.
    Fint kort pa Ken det sista.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var jättesnällt av dom och kortet kom precis lagom att muntra upp oss. Jag ser verkligen fram att flytta till USA och uppleva alla högtider och firanden.

      Radera
  2. Tänker på dig! Ingen lätt situation. Värmande med kort från dina svärföräldrar och som Liz skriver, nästa är är du där!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)