28 november 2012

Good Morning.

Oj oj vad det blåser ute. Det ska bli -10 grader till helgen. Fint med lite snö och kyla till första advent.

Jag har jobbat måndag och tisdag nu i veckan, men idag har jag ännu inte hört något ännu vilket känns lite trist..men klockan är inte så mycket än. Hoppas hoppas!

Annars har det inte hänt så mycket här..

Jo, jag har skaffat ett konto på Tradera (äntligen!!) och börjat testa att lägga upp lite saker som jag vill sälja med bl.a parfymer som Victoria's Secret Body Mist, Clean shower fresh till Bose Headphones. Får fortsätta att sortera bland allt annat som skall till försäljning alt till insamlingar.

Ken har ännu inte hört något på jobbfronten och vi väntar otåligt..den som väntar på något gott. Jag har mina önskemål om delstat och hoppas verkligen att de högre makterna hör dom.

I några dagar nu framöver så har Ken bytt skift p.g.a att en kollega till honom är sjuk, så han jobbar natt istället vilket för oss innebär att vi kan prata en stund på kvällen och lite på morgonen.

Ha en bra onsdag var i världen ni befinner er.

1 kommentar:

  1. HOPPAS att ni kommer att hamna där ni vill!
    Håller alla tummar.
    Lycka till med försäljning och annat.
    Kram!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)