23 oktober 2012

Three days!

tre ynka dagar kvar, alltså ca. 72 timmar tills jag får se Ken igen och tiden har aldrig segat sig fram så mycket..
Inte så mycket som händer här just nu då jag bara väntar på att det ska bli fredag, men några punkter kan jag nog få ned..

  • Igår efter jobbet så åkte jag till Telia för att Ken ville att jag skulle kolla upp infon om några Samsungmodeller, då han funderade på att köpa den i Dubai..men han trodde inte att de skulle ha just den modellen där utan satsar på köpa den här i Svearike istället.
  • Jag träffade ny personal igår igen på jobbet och frågorna från föregående inlägg fanns även där och jag får alltid(!!) den där undrande blicken tillbaka då jag berättar att jag är utbildad läkarsekreterare, men jobbar mer för tillfället inom barnomsorgen  :) Suck..folk förstår inte och jag försöker undkomma allas frågor. 
  • Orkade inte upp vid 03-tiden i morse för att se debatten mellan Obama och Romney, men CNNs updates fungerade lika bra nu på morgonkvisten.
  • Bekymrar mig lite över att vädret ska skifta och det ryktas om snö!! till helgen..och i och med det krasas också mina planer för vad jag hade planerat att ha på mig då jag möter Ken. (Jätteviktigt :)!!)
  • Försöker att få till en get-together med kompisar då Ken är här, eftersom det troligen är sista gången som han kommer hit innan det blir dags för flytt. Besök i Karlstad med afternoon tea, en tripp till Örebro samt Stockholm står på agendan.

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig semester tillsammans :) Jag vet hur langsamt tiden kan ga nar man vantar.

    SvaraRadera
  2. Wiihoo, vad härligt att mannen snart är hos dig igen!:)

    Hoppas ni får en fantastiskt tid tillsammans.
    Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)