9 september 2012

Weekly update.

Gäsp..vilken tråkig titel, oh well.

Det känns som om jag befinner mig i ingenmanslands..eller någonstans mellan arbetslöshet och jobb.

Alla papper med inlogg samt belastningsregister från polisen(eftersom jag ska jobba med barn) vart klara i torsdags och jag har läst igenom manualen 17(!!) sidor, för hur man lägger sitt eget schema och det gick bra.


Om allt går som det ska så börjar jag jobba imorgon och det känns väldigt bra. Det känns som om jag har varit arbetslös en hel evighet, men det har inte ens gått två veckor än..men nu är jag mer än redo att komma igång igen!!


Jag är också supernyfiken att höra om Ken får jobbet eller inte, vilket han borde få svar på till veckan. 


Får han tjänsten, så är det awesome(!!) och får han det inte, kommer han hit antagligen hit i okt/nov under tiden som han fortsätter att söka andra jobb.

I veckan som gick har jag också dragits med en huvudvärk
from hell och jag har en förkylning på ingång.

P.g.a huvudvärken missade jag en trevlig vistelse till Karlstad och bästa Jenny, men det går fler turer dit :)


Trevlig söndag på er!

5 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att han får jobbet!=)
    Tur i oturen att vår favoritsysselsättning inte dragit igång än.;-) Krya på dig & lycka till på nya jobbet imorgon!=)

    SvaraRadera
  2. Ja verkligen!! Är jättespänd att höra hur det gått för honom..

    SvaraRadera
  3. Härligt att du fått jobb! Det är verkligen tråkigt om man inte har något att göra när man helst av allt vill vara tillsammas med den man älskar. Håller tummarna att Ken får jobbet :D Krya på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns jättebra och tiden har verkligen släpat sig fram nu under de här veckorna.. :( Hoppas på förändring till veckan! :)

      Radera
  4. Skont med nya jobbet! :) Hoppas allt gar bra med din mans jobbsokande sa att ni kan flytta over snart.

    Ja, det ar bra med Starbucks 2 min hemifran, bara man inte "rakar" ga dit for ofta :)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)