23 september 2012

autumn haircut.

Sitter och kikar på olika frisyrer och jag kan verkligen inte bestämma mig hur jag ska göra..page eller inte, med eller utan lugg.

Just nu är mitt hår mellanlångt och når lite nedanför axlarna, men jag har det alltid uppsatt i en tofs (för att det är bekvämt) och det har slitit rejält på håret, så jag har massa brutna?! hårstrån och jag behöver en ny frisyr.

Nu gäller det bara att komma ur min "comfort zone" och verkligen skrida till verket. Tack o lov att håret växer ut igen, om jag skulle ångra mig..

3682_large

6 kommentarer:

  1. jag är i samma sits ungefär, nog för att mitt hår nästan räcker ner till midjan. Men jag känner att jag skulle vilja göra något drastiskt för att känna mig fräschare och redo för den "gråa" årstiden. I mitt fall slutar det nog med att jag inte klipper mig, jag ångrar mig så lätt! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så lätt att ångra sig när man väl sitter i stolen och kör på sitt gamla.. :)

      Radera
  2. Jag behöver också klippa mig, det har blivit på tok för långt och det blir samma hästsvans dag ut och dag in... Afternoon Tea på lördag?=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mitt hår är så slitet och jag har fått två små avslitna stycken precis framme vid luggen som ser ut som små horn..haha, måste nog klippa lugg denna gång..
      Afternoon Tea låter bra till helgen :)

      Radera
  3. Tack, idag kanner jag mig mycket battre!

    Jag ar likadan, senaste jag skulle farga haret velade jag i nastan ett halvar ;) Men egentligen, vad ar det varsta som kan handa egentligen... Sa lange du inte klipper jattekort sa vaxer det ut ratt fort om du nu skulle angra dig!

    SvaraRadera
  4. Ar sjalv i samma sits... ar i stort behov av att klippa mig! Var alldeles for langesen nu! Sa nu ar det pa tiden... svart att veta bara hur...:P

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)