2 juli 2012

Final days.

X2000 mellan Sthlm och Degerfors.

På torsdags är det dags. Usch jag vill verkligen inte tänka på det, men det börjar att bli oundvikligt..

Vi har bokat tågbiljetter till Stockholm och Arlanda och jag får ont i hjärtat bara av att tänka på det.

Jag hoppas verkligen att allt går väl så han kommer hit i oktober igen, tror inte att jag klarar av ännu ett halvår ifrån honom.

Långdistansförhållade är ingen lek och det tär på oss varje gång vi är ifrån varandra. Det måste bli ändring och vi gör allt i vår makt för att det ska gå fortare.

Idag har jag varit ledig, så Ken och jag tog en tur till Örebro och åt lunch samt uträttade lite ärenden.

Det var skönt att komma hemifrån ett tag och se lite annat och att bara få spendera tid tu man hand.

3 kommentarer:

  1. Njut de sista dagarna & vi är många som håller tummarna för att ni snart sitter på flyget tillsammans över till amerikat!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla, det hoppas vi på :)

    SvaraRadera
  3. Det gör ont i hjärtat bara av att läsa detta. Jag hoppas verkligen att processen blir kort och att ni snart får vara tillsammans permanent.

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)