7 juli 2012

Emotions.

Just nu känns allt så otroligt jobbigt!

Försöker att plocka ordning på Kens kläder m.m som han lämnade kvar, vilket inte gör saknaden efter honom bättre.

Kom på mig själv att jag stod och snosade i hans tröja innan jag skulle lägga den i tvättmaskinen..suck.

iChat fungerar bra och jag fick förklaringen till varför Skype är blockat, men idag kom det dåliga nyheter.

Pga ett missförstånd, så missade Ken två intervjuer för jobb i USA, och det var DET jobbet han ville ha och han var så ledsen och besviken när han pratade mig tidigare.

Försökte peppa honom, men inget fungerar just nu.

Fan fan fan!!! (ursäkta språket)

2 kommentarer:

  1. Åhhh, hoppas det löser sig! KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack, jag hoppas verkligen att allt löser sig inom kort!

    Trevlig sommar!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)