5 juli 2012

Broken heart.

Idag har Ken åkt hem och mitt hjärta går i bitar..igen.

Det är alltid hjärtkärnade att ta farväl av varandra och det blir bara värre och värre för varje gång.

I nuläget är det lite osäkert när vi kommer att ses igen och det beror på hans jobbansökan i USA.

Får han jobbet inom de närmaste månaderna, så ses vi när det är dags för mig att flytta över till USA vilket kommer att ske inom ca. 7 - 10 månader när jag har mitt spouse visa.

Om inte så ses vi i oktober/november igen.

2 kommentarer:

  1. Fy jag kanner sa med dig, har ju sjalv statt kvar pa Arlanda med tararna rinnande flera ganger, vetandes att det kommer ta manader ja for oss upp till ett ar innan man ser varandra igen. Inte latt och enda trosten ar att fokusera pa det som ar bra! Stor kram

    Forresten, hur kom det sig att ni behovde en immigrationsadvokat? Fick ni inte klarhet i vad ni behovde, hur ni skulle gora pa ambassaden? Hoppas verkligen att allt pappersarbete gar bra nu!

    SvaraRadera
  2. Usch lider med er :(

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)