4 juni 2012

Förväntan ligger i luften.

På torsdag får jag åka och möta Ken på Arlanda!! Hur jäkla nice är inte det?!?

Jag börjar bli riktigt nervös måste jag erkänna och jag har massor av fjärilar i magen..

Månaderna har verkligen rusat iväg och nu har ytterligare sex månader gått och det är dags att ses igen. Underbart!!

Vi har börjat förbereda massor inför hans ankomst och det ska bli så härligt att få rå om honom ordentligt.

Fick ett brev ifrån mitt sommarjobb idag där min semesterdag hade blivit fel, så jag e-mailade men fick autosvar tillbaka..som tur var rättade det till sig och jag är ledig de dagar som jag önskat. Det var bara en dag som var lte osäkert, men det skulle ev gå att lösa genom att byta skift.

Idag kom också våra beställda dryckesvaror från Tyskland, så nu ska Ken få dricka sin efterlängtade öl.

Ikväll väntar vår ruset i Örebro - trist bara att vädret är skit! Känns inget vidare, men det ska bli skönt att få röra lite på sig. Har inte blivit så mycket av det på ca två nu.. :(


Tumblr_l7cp1wuhks1qcu4b7o1_500_large

3 kommentarer:

  1. Helt otroligt att det är d e n h ä r veckan som han kommer! Skönt att det ordnade sig med semesterdagen också!

    Såå klokt citat från Winnie the Pooh...

    Lycka till ikväll!=)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, hoppas att vädret håller sig okej.

      Visst var det kloka ord? :)

      Radera
  2. Skont att ni antligen far ses!! :)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)