1 maj 2012

May 1th.

Espresso kopp från Starbucks på Schiphol flygplats, Amsterdam.


Börjar dagen med en espresso och jag har precis laddat ned en Starbucks musiklista på Spotify med bla Norah Jones och Nat King Cole. 

Tänker tillbaka på alla stunder över hela världen som man suttit på Starbucks och pluggat, läst eller bara relaxat. Riktigt nice.

Idag vankas det underbart vårväder här och alla vinterväder tvättas och läggs undan. Äntligen!!

Och om några timmar väntar ett kvällspass på akuten igen, men det ska bli roligt. 

Inte en enda dag under praktiken har jag gått dit och känt att det har varit jobbigt. 

6 veckor har verkligen susat förbi.

2 kommentarer:

  1. Är det inte härligt när man går dit och känner att man faktiskt har roligt! :) Det är underbart! Då gör det inte så mycket! Själv ska jag på studiebesök på dialys idag! :) kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns kanon och jag har trivts bra på praktiken och jag ser verkligen fram emot att jobba på akuten i sommar.
      Hur var det på Dialysen? Vi skulle på studiebesök dit, men jag tror inte att vi hinner. Däremot ska vi till Göteborg på studiebesök 10/5.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)