6 maj 2012

Birthday.

T minus 32 days to go!! :D

Idag är det min födelsedag och jag hoppas att det också är den sista födelsedagen som jag behöver fira utan Ken.

Vi har firat min födelsedag en gång tidigare, men det var i Förenade Arabemiraten -09, vilket känns som en evighet sedan.

Men jag är rätt glad ändå trots att hjärtevännen inte är här. Jag har fått gratulationskort och hälsningar på facebook från jordens alla hörn och snart är släkten på intåg och sedan blir det en date på Skype med Ken.

birthday

12 kommentarer:

  1. Grattis grattis kära du! Hoppas att du får en jättefin födelsedag!,,,,,Födelsedagskraaaam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! :)
      Ha en bra söndag.

      Radera
  2. Grattis grattis kära du! Hoppas att du får en jättefin födelsedag!,,,,,Födelsedagskraaaam!

    SvaraRadera
  3. Gud vilken fin blogg du har! Besök gärna min blogg och se vad du tycker, lämna gärna en kommentar också innan du går ;) ha det bra! :)

    SvaraRadera
  4. Jättegrattis på födelsedagen återigen, bästa Madde!!!

    SvaraRadera
  5. Grattis vännen! Ha en jättefin dag!

    SvaraRadera
  6. Grattis grattis!! Hoppas du får en riktigt fin dag!! Kram!!

    SvaraRadera
  7. STORT grattis på födelsedagen!
    Får man fråga vad du gör i USA?

    SV
    Tack så jätte mycket. De är helt underbart och overkligt :D

    SvaraRadera
  8. Stor grattiskram aven har!!! Vet inte hur, men pa Facebook kom det upp helt plotsligt att du kommenterat pa ett inlagg om att du skulle till Rom...Tankte tipsa dig om en blogg jag laser. Hon var i Rom i slutet pa Mars och skriver om det med nagra foton. Kanske nagot du vill kolla. Du hittar hennes blogg har: http://grrringo.blogspot.com/
    Anyway, hann ju aldrig till dina fragor men jag aterkommer! :)
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset, det får jag kolla upp. :)

      Radera
  9. Grattis på födelsedagen! Jag hoppas också att du får fira alla resterande födelsedagar med Ken!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)