29 maj 2012

American Hubby.

9 dagar kvar!! :)

Holy moly, om snart en vecka är han här!! 

Jag kan säga till honom att vi ses nästa vecka och den känslan är helt underbar.

Vi har väntat och längtat efter varandra i ett halvår och nästa vecka får vi hålla om varandra.

Jag kommer att åka upp till Stockholm nästa onsdag, för att slippa åka så tidigt på torsdagmorgon till Arlanda. Men om jag känner mig själv så kommer jag att ha massor av fjärilar i magen och vara ute på Arlanda i gooood tid innan. :)


8 kommentarer:

  1. Ahh, inte langt kvar nu...:) Snart ar det slut pa denna vantan och langtan!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Känns onekligen bra att vi snart få se varandra..känslan är obeskrivlig.

      Radera
  2. Härligt! Kan verkligen förstå din längtan. Hur länge får ni rå om varandra den här gången? Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han kommer att stanna i en månad. :)

      Radera
  3. Åh vad härligt! Blir nästan lite tårögd när jag läser det här inlägget! Snart, snart, snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ahh vad snällt sagt. Det känns jättebra och jag fattar inte att jag kommer att se honom om en vecka.

      Radera
  4. Sa harligt!! Ahh, jag vet ju precis hur du kanner dig nar du aker ut och star och vantar pa att flyget ska landa. Man ar ute i god tid, pa gott och ont...for de sista minutrarna ar ju som timmar...:) Nar man sen ses sa ar det vart all langtan i varlden! Hoppas ni far det alldeles underbart, men efter att ha sett ert hotell i Rom, sa kan det ju inte bli annat!:) Det ar ni varda! Stor kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli mysig att få åka till romantiska Rom och få ta hand om varandra. <3

      Radera

Skriv gärna några rader! :)