16 april 2012

Note to self..

Skriv aldrig ut saker på bloggen innan det är bekräftat.

"I februari skrev jag ett inlägg om våra något ändrade planer, men jag kunde inte länka det inlägget :(  
Om ni vill läsa det så finns det under inlägget Glatt besked och oväntade vändningar från den 8/2-12.

Vi pratade lite om vad som väntar inom ett år, alltså med flytt, boende, jobb...lite av varje.
Mycket kretsade kring vart vi ska flytta i USA och jag håller lite på vad vi har planerat, men mycket av vårt eventuella beslut är baserat på Kens jobbmöjligheter och INGET är spikat än..men vi planerar och jag är very excited :) "

Jag är så ivrig att flytta till USA med Ken, men ibland så blir det faktiskt inte riktigt som vi tänkt oss och jag har i vissa fall varit alldeles för snabb att skriva ut saker på bloggen för att dela min glädje. Nu känner jag mig bara dum.

Det är inget allvarligt som har hänt, don't get me wrong! Vi kommer att flytta till USA inom ett år, men vi tagit ett ganska stort beslut och gjort en helomvändning.

Mer än så skriver jag inte nu, för jag är så trött på att inte veta hur det kommer att bli samt hela tiden leva i hopp om något, för att senare bli den motsatta effekten. 

7 kommentarer:

  1. Jag vet vad du menar! Jag vågar liksom inte ta ut förhoppningar i förväg längre. Saker och ting ändras hela tiden...visst är det jobbigt att det är så osäkert ibland?

    SvaraRadera
  2. Det är inte lätt när man inte vet hur framtiden ser ut, folk undrar ofta vad man planerar och man vågar inte säga något för man vet inte ens vilket land man kommer att vara i! Håller iallafall tummarna för att det blir som ni vill! kramar

    SvaraRadera
  3. Äsch då, det är en del av livet. Saker kan alltid ändra sig :) Men samtidigt ser jag inget fel i att dela med sig av en plan eller ide som man har här och nu! ;) Hoppas att det ändå blir riktigt bra för er!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Huvudsaken är att ni får vara tillsammans på heltid & bo under samma tak - sedan att det taket inte finns på den plats ni först tänkt er är bara detaljer.=)

    SvaraRadera
  5. Jag förstår hur jobbigt det är, jag hoppas verkligen att ni snart lyckas komma till ett beslut och en lösning som är det bästa för er båda.

    SvaraRadera
  6. Visst kan dte vara jobbigt när man inte vet hur det blir i framtiden men ändå lite spännande tycker jag. Hoppas iaf att allt klaffar till det bästa för er del!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag verkligen också! :) Håller tummarna för att allt fungerar.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)