22 april 2012

Du ger mig bra vibrationer.

T minus 47 days left (1 month and 17 days).

Jag var uppe ända till klockan 01.30 i morse och pratade med Ken och vi längtar efter varandra mer än någonsin..

Jag har ä n t l i g e n fått mitt sommarschema, vilket känns toppen och upplägget passar mig eftersom Ken är här de första veckorna.

Förutom avslutningsfest/middag med klassen i Karlstad, så har vi också bokat en weekend tripp till Europa samt köpt biljetter till en konsert i Göteborg. I övrigt blir det lite småresor till Stockholm etc, men det ska bli så underbart att få hit honom igen.

8 kommentarer:

  1. Oh, inte långt kvar nu! Kul att höra, förstår att du längtar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, veckorna börjar att gå fort nu och snart är det knappt en månad kvar!!

      Radera
  2. Jag är inte så lite avundsjuk på er weekendresa!=) Får nog unna mig en resa dit i examenspresent till mig själv i slutet på sommaren. Foton beställs - i drivor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska bli jätteromantiskt och ännu en prick på kartan :) Woohoo!!

      Radera
  3. Ihi...jag dras tillbaka i tiden och vet precis hur du känner dig :)

    SvaraRadera
  4. Forstar din langtan och vet ju hur det ar alltfor val...hoppas att era andrade planer som du skrev om lite tidigare ar till de battre och att ni slipper distans forhallande sen. Nu maste jag ju fraga dig ocksa, da jag ser att du liksom Helena har svar alternativ direkt under kommentaren...Varfor finns det inte pa min blogspot?? Andrade du nagot Madeleine? Jag vill ocksa ha det, skulle vara mycket smidigare..Ar det for att ni har blogspot pa svenska mantro? Hjalp nagon?? :)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har svarat på din blogg :)

      Radera
    2. TACK sa mycket for hjalpen! Nu funkar det! Kram

      Radera

Skriv gärna några rader! :)