15 januari 2012

Resan går till..USA.

Snacka om att allt ibland kan vändas i ett ögonblick. 

I eftermiddag har jag suttit och slitit mitt hår för att jag hittar för tillfället inte den informationen som jag behöver till mitt examensarbete. Fackförbund för medicinsk administrativ personal please!!


Jag har lekt med tanken att det vore ju idé att kanske åka dit för att hitta den bästa infon och det är just det som jag har spunnit vidare på.


Så i eftermiddags bokade jag en resa till USA och som respartner tar jag med mamma som ska träffa mina svärföräldrar för första gången. 


Det kommer att bli hur bra som helst, så under vecka 9 kommer vi att befinna oss i södra USA och Montgomery hos mina svärföräldrar. Yay, jag är så glad.



3 kommentarer:

  1. Wow! Vad härligt!vad underbart att få åka till USA! Kramar

    SvaraRadera
  2. Gud vad roligt! Och kul att din mamma får träffa dem :D

    SvaraRadera
  3. Vilken bra idè, hoppas ni får det underbart :)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)