16 januari 2012

Idag - deppigaste dagen på hela året.

Nja, kanske kan hålla med lite grann..

Handledaremötet imorse gick bra. Fick bra feedback och ännu mer frågor till mitt arbete nu när jag kommer att vara på plats i USA. Ehh..tack!


Posten var som vanligt stängt, så jag fick åka dit nu på eftermiddagen och hämta ut det nya körkortet.

Hann också in på skattemyndigheten där allt gick åt skogen. Det är inte lätt att vara gift..eller ja i deras ögon knappt det och försöka få fram info om alla dokument som ska skickas in.

Det är inte heller lätt att få dom och förstå att jag inte träffar Ken mer än TVÅ ggr om året och att det inte "bara" är att göra vissa saker som för personalen på myndigheten låter lätt, men som för oss inte är genomförbara alls just nu.

Nej, jag blir så besviken!!
Och som jag skrev i ett tidigare inlägg: Nobody said it was going to be easy.

1 kommentar:

  1. Åh suck skattemyndigheten! Känner andra som haft problem med att registrera giftemål, då hade Skatteverket råkat göra av med papperna! Suck, hoppas det ordnar sig snart! Kram

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)