8 oktober 2011

Nya sms hopp.

Ken skickade ett sms till mig idag helt bara sådär och jag vart skitglad...han har haft urusel signal i området där han är och det har också visat sig att det är hans mobil som krånglar, så han beställde en billig "tegelsten" och volá nu funkar det :)

Enda problemet för mig är att det är så dyrt att skicka sms till utlandet med Telia,så jag messar Ken från Skype istället, när vi inte använder internet förstås.

Vi har varit och rekat lite på olika prisvärda abonnemang med Telia, men det är inte värt att skaffa ny subskription när jag 'snart' ska bege mig över Atlanten, där vi med största sannolikhet kommer att skaffa nya mobiler med tillhörande abonnemang.

Förutom en 'tegelsten' till mobil, så kom även Kens nya!! Canada Goose jacka...är avis för jag har en kopia från Shanghai :(
Trots att Afghanistan har någorlunda samma klimat som oss,så har det blivit kallt om kvällarna,så jackan kommer väl till pass. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)