28 september 2011

min resa fyller 1 år

Lite bakgrund
För ett år sedan,introducerade min vän Jenny mig till bloggarnas värld. 
Jag började skriva om min och Kens resa på väg mot ett liv i USA. Tanken var att beskriva hur det faktiskt är att leva åtskilda större delen av året,berg-och dalbanan av att leva i ett långdistansförhållande.
Så här ett år senare, har vi kommit lite mer än halvvägs på vår resa och det känns mycket bra.

Välkomna nya läsare
Det känns otroligt roligt att kunna läsa av statistiken och se hur min blogg har växt på ett år och vad många bekantskaper som jag har stiftat.
Ännu gladare blir jag när jag får kommentarer av er,so keep them coming :)

Istället för att skriva hela vår historia om var,när och hur vi träffades,så länkar jag dom inläggen istället.


Varför blev det långdistans?

Mest ställda frågor

Vad väntar härnäst?
Vi ska ses i december igen och vi planerar den resan för fulla muggar och det kommer att bli a.w.e.s.o.m.e!!  

Året i bilder





Moskva januari 2011

Moskva januari 2011

2 kommentarer:

  1. Moskva verkar ju otroligt häftigt - dit skulle jag oxå vilja åka en dag! Inspirerande bilder du bjuder på!=)

    SvaraRadera
  2. Roligt att du hittat till min blogg! Din blogg verkar trevlig, så jag lägger till dig i min blogglista. Så otroligt starka ni måste vara som klarat att ha distansförhållande så länge, för jag och min David som bara hade det i lite mindre än ett år så kändes det som en evighet. Men kärleken blev verkligen starkare och vi lärde oss att kommunicera bättre, så det hela var trots allt en bra upplevelse som grund i vårat förhållande :)

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)