16 mars 2011

Damn internet.

Jag börjar bli riktigt less över hela situationen vid Kens bas. Deras internet fungerar fortfarande inte och jag utgår ifrån att deras utlovade IT snubbe inte har dykt upp. Suck!
Jag har inte pratat med Ken mer än korta och nåt enstaka längre samtal från min dator, men det är allt. Och då står stackarn ute på en liten höjd, för att kunna få signalstyrka.
Jag saknar att inte kunna se honom via webcam och jag är glad om jag får höra ifrån honom en gång i veckan. 
Hoppas att det löser sig snart..Jag saknar min älskling!

Bild från Google.

4 kommentarer:

  1. Usch det där låter inte roligt! Hoppas verkligen att den där it snubben dyker upp snart så ni kan skypa!

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att höra, jag hoppas verkligen att ni får vara tillsammans igen snart <3

    SvaraRadera
  3. Så segt, förstår att det är jobbigt.

    SvaraRadera
  4. Tanker pa dig! I know the feeling way to good!!! Styrkekramar och lite solsken!

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)