17 januari 2011

Då börjar vi om igen.

Vardagen har kommit tillbaka, men saknaden efter Ken är stor och just nu är det inte mycket som är roligt. Allt känns tungt och trist. :'(


Kens resa tillbaka till Mellanöstern har varit minst sagt intressant och jag fick inte reda på vad som hade hänt med hans resa förrens i fredags 14/1.
Han lämnade Stockholm i torsdag och flyget avgick i tid, men p.g.a. turbulens så fick planet ta en annan väg innan det kunde landa på Shiphol i Amsterdam och det räckte för att Ken skulle missa sitt connection flight till Abu Dhabi.
Det gick inga mer flyg dit den dagen och i fredags var flyget överbokat och i lördags var det fullbokat. Så KLM bokade in honom igår!! 
Han kunde inte nå mig eftersom han inte hade internet eller ett sim kort, men han lyckades hitta en affär, så att han kunde skicka ett mail och ringa mig lite snabbt. 
Vilken otur han har haft när det gäller sina flygresor denna R&R.
Jag har tyckt så synd om honom och jag har känt mig hjälplös. 
F..n om man hade vetat om att det skulle krångla, så kunde han ha stannat i Sverige tills igår. 

Jag fick ett sms av honom idag när jag satt i skolan och jag blev så glad av att höra ifrån honom och att han var tillbaka i Bagdad i några dagar, innan han ska vidare till Afghanistan.
Och nu ikväll har jag äntligen fått Skypa och sett min älskling igen. Underbart <3
Så nu har vi börjat räkna lite och planera vad som kommer att hända om 6 månader, när vi får hålla om varandra igen. Can't wait.

Miss you.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)