1 november 2010

Förvirringens morgon

God Morgon på er alla,
Snart dags att påbörja sista veckan av praktik. Har varit jätteroligt och jag har kommit in i rytmen hur dom jobbar. Tror jag i allafall :)
I helgen ställde vi ju om klockan och det är lika förvirrande varje gång. 
Jag har lärt mig regeln att på våren flyttar vi ut utemöblerna = klockan ska fram en timma och på hösten flyttar vi in utemöblerna = klockan ska tillbaka en timma. 
Men det lyckas alltid bli förvirrande ändå!! 

Sprang runt som en galning igår för att kolla om jag hade alla mina klockor omställda (gillar klockor, så det har blivit en liten collection) och dubbelkollade min mobil innan jag somnade, så att den var inställd på rätt tid i morse. Ringde den tror ni? Naturligtvis inte..!!
Vet inte vad felet är..vad trött jag blir.
Hoppas att dagen blir bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)