15 oktober 2010

Friday I'm in love

63 dagar kvar..
Äntligen helg igen och trots att jag har mycket pluggande i helgen, så ska jag prata länge länge med K.
Saknaden efter honom är så stor och jag kan knappt bärga mig till mitten av december...

Jag längtar efter att få åka upp till Stockholm och Arlanda för att möta honom.
Därefter ska vi spendera en mysig weekend boende på Berns Hotell och shoppa loss lite i huvudstaden.

Till veckan blir det nog även att ta itu med visumansökan och passfoton till Ryssland. Har ändå ganska gott om tid, men det känns alltid bra att ha så mycket som möjligt förberett.

In love!

2 kommentarer:

  1. Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas att behöva vänta så länge...

    Vilken tur att Skype finns! /Jenny

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)