4 oktober 2010

Förlovningen.

Ken och jag hade pratat en del om att förlova oss, men det blev aldrig av, att vi gjorde det i Förenade Arabemiraten. 

Hela idén fick mogna hos oss båda, men när vi kom till USA för att spendera dom sista veckorna ihop, så kändes det bara så rätt och det var en fantastisk känsla att veta när jag åkte hem att vi hade varandras kärlek.

Det var otroligt mysigt, men kanske i mångas ögon inte det traditionella sättet att låta mig se förlovningsringen innan. 

Jag kommer ihåg att Ken tog med mig in till Kay Jewelers i Dothan under en shoppingtur och jag vart så paff, nervös, överlycklig och verkligen överraskad.

Och eftersom vi inte hade så mycket tid i USA innan vi skulle åka åt olika håll, så fick jag välja design och diamanter!! på ringen eftersom den skulle vara perfekt och passa, innan det var dags för hemresa. 

Jag har verkligen världens bästa fästman, så underbar att det inte finns ord!

Vi förlovade oss den 20 Februari 2010 hemma hos hans mormor i Alabama. Hela hans släkt hade samlats för att fira vår förlovning, men även Kens 30-årsdag, så det blev en stor överraskning för oss båda.

Jättemysig och familjär tillställning och alla välkomnade mig in i hans stora familj.



Förlovningsringen




Nyförlovad och lycklig

1 kommentar:

  1. Ååååhh! ♥
    Ringen är verkligen så himla fin - stilren & klassisk! /Jenny

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)