6 januari 2020

Tack Och Adjö 2019!

Gott Nytt 2020 och god fortsättning på det nya året!
 
...
 
Hela jul och nyår har vi haft släkt på besök ifrån Alabama och Södra Florida och det känns faktiskt ganska skönt att få återgå till vardagen igen .. om jag ska vara ärlig! Missförstå mig inte, det är alltid trevligt med folk i stugan, men ibland blir det tröttsamt.

Jag är glad att 2019 är över!! Förra året var kantat av negativa händelser och det var inte ett bra år och det har verkligen återspeglats här på min t o m m a blogg...

2 kommentarer:

  1. God fortsättning! Då håller vi tummarna att detta år blir bättre.

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År! Jag önskar dig ett mycket bättre år 2020!
    All lycka till och ha det så gott.
    Kram,
    Anneli

    SvaraRadera

Skriv gärna några rader! :)