8 maj 2019

Update .. long overdue!

Knappt några inlägg sedan årsskiftet...Jag har inte haft motivation för att blogga helt enkelt, kort och gott! 

MEN...det har hänt massa spännade och roliga saker under tiden bl.a...

- Jag fyllde år i början av veckan! Hipp Hurra för mig! :)

-Vi har besök ifrån familjen i Alabama och ska hitta på massa roliga saker, nu när dom är här t.e.x besöka Disney World, Cape Canaveral och Cocoa Beach!

-Ken, jag och Everest har också blivit passholders till Disney, så nu kan vi åka karuseller, besöka Epcot, Hollywood Studios och mycket mer .. SÅ MYCKET OCH NÄR VI VILL!!

-Everest och jag kommer hem till Sverige i sommar och det ska bli sååå underbart! En hel månad av att få njuta av den svenska sommaren och min fina familj och goda vänner.

-Vi ska till Tampa i slutet av maj och besöka Busch Gardens igen med Kens bror och familj. Blir lite närmare nu, när de har flyttat tillbaka till Fort Meyers.

-Ken gav mig fotbolls biljetter i present och vi kommer att se matchen mellan Orlando FC och L.A Galaxy, där Zlatan spelar. Rolig upplevelse och heja Sverige liksom!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några rader! :)