18 juni 2018

En vanlig måndag.

Tillbaka till en ny vecka efter en fin helg med god mat och trevligt sällskap! Ken jobbar ca. 40 min till och jag ska påbörja förberedelserna till kvällens lasagne.  

Everest sover middag och lilla skruttan har inte varit på topp idag...hon vaknade med nästäppa och feber. 

Det ringde nyss på dörren och Linus skällde som bara den och jag trodde verkligen att hon skulle vakna, men icke. Det var ett bud som kom med ett Amazon paket, då vi beställt ett "mesuring chart" till Everest rum. Hon växer som bara den och tar verkligen inte efter mig.

Annars...

...Det känns som om jag verkligen kommit på svaj med bloggen senaste tiden samt att hålla mig uppdaterad på andras bloggar. Jag vill verkligen inte sluta blogga, då det är ett sätt för mig att hålla kontakten med familj och vänner i Sverige och med ER samt att det känns jättefint att hålla kontakten och uppdatera mig på alla fina vänners bloggar som jag läst, sedan jag började blogga 2010.


En veckas semester i Juli, till Alabama för att träffa familjen, fira 4th of July samt att delta i ett bröllop. Det ska bli jättekul att resa dit igen. Vi har inte varit där sedan December 2016..

Bellagio Hotel, Las Vegas'11.

2 kommentarer:

  1. Men, vi gjorde också lasagne igår!😁

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där ser man! :) En riktig klassiker.

      Radera

Skriv gärna några rader! :)