13 april 2018

Filter.

God eftermiddag och glad fredag till er alla.
..

Igår vart huset äntligen färdigmålat och nu återstår bara garagedörren och ytterdörrerna. Känslan är fantastisk och vi är mina svärföräldrar evigt tacksamma för ALL hjälp.


Jag har tagit mycket bilder av huset för att skicka hem till familj och vänner. Vissa av bilderna har jag redigerat med filter och jag googlade, vilka filter(Instagram) som är mest poppis och här följer en liten lista...

USA

1. Clarendon
2. Gingham
3. Juno/Lark

Övriga världen

1. Clarendon
2. Juno
3. Valencia/Gingham

Nature pics.

1.Valencia
2. Normal
3. Brooklyn

Fashion pics.

1. Kelvin
2. Valencia
3. Nashville

Food pics.

1. Skyline
2. Normal
3. Helena

2 kommentarer:

  1. Vilket vackert hus ni bor i! Kul med filter, det ger oftast bilden ett lyft!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Och kul att ge bilderna ett lyft. Jag kör både naturliga foton och med filter och blandar hej vilt.

      Kram

      Radera

Skriv gärna några rader! :)